světlušky, vlčata, skautky, skauti

Výzva pro Hyeny, ale mohou se přidat všichni!

04.11.2020 18:38

Nazdárek, moji milí :) Tenhle rok byl plný složitostí, ale i tak si myslím, že jste jistě všichni zažili spoustu krásných věcí :) A proto mám pro vás výzvu! Je to velmi jednoduché...


Připravte si papír, čtvrtku, nůžky a pastelky. Na čtvrtku si nakreslete vedle seme dva kmeny stromů - jeden bude listnáč, druhý jehličnan. Na jehličnan zapiště věci z tohohle roku, za které jste rádi (zlepšil jsem se v matice, mám nového kamaráda, naučila jsem se zpívat,...). S každým zápisem si vybarvěte část stromu (dokreslete jehličí). K listnáči si vyrobte listy a na ty zapište naopak věci, ze kterých se moc netěšíte (zhoršila jsem se v matice, mám zlozvyk, byl jsem ošklivý na maminku,...) a listy položte na strom. Je to něco pro vás k zamyšlení. Jehličnan totiž zůstává, a tak si vše můžete uchovat ve svém srdci. Naopak listnáč opadá, a tak máte možnost ty nehezké věci napravit, poučit se z nich a začít zase od začátku. Když se vám to podaří, shoďte list s danou věcí a třeba ho spalte na ohni nebo hoďtě do sběru, to už je na vás. Pokud je na listu třeba něco, co vás trápí a napravit nelze, tak to zmuchlejte, rozcupujte (jak je libo) a uvidíte, že se vám taky trochu uleví.

Budu moc ráda, když se se svými výtvory podělíte, ale je to samozřejmě na každém z vás :) Kdo by se však nebál stromy ukázat, zašlete mi je na email: poko.jitka@seznam.cz . Díky!


Vaše Micro

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode